středa 1. března 2017

OTT Valentýnská teaparty v Olomouci

Protože jsem uprostřed stěhování, trvalo mi napsat tento článek o něco déle...
Po x letech se mi naskytla znovu příležitost podívat se do nádherného města Olomouce. Z pátku na sobotu jsem měla noční, takže jsem na sraz jela hned po práci. Bylo to jen tak tak, ale stihla jsem to xD

V Praze na mě čekal Ruki a odtamtud jsme vyrazili směr Olomouc.
Ve městě jsme sice trošku bloudili, ale kavárnu jsme naštěstí našli. Tam už sedělo plno úchvatně oblečených lolit, lordů i brolit. Všem to velice slušelo!
Postupně jsme se šli vyfotit, ochutnali nějakou z dobrot tamní kavárny a bavili se ve společnosti přátel.
Rozhodně ta dlouhá cesta stála za to. Jsem ráda, že jsem mohla jet a děkuji za všechny překrásné valentýnky!

Momentálně jsem přestěhovaná v novém bydlení, takže mám krapet stížené podmínky pro psaní článků. Píšu na mobilu xD v aplikaci blogger. Brzy určitě přidám roomtour, abych se pochlubila s bytečkem :) a napíšu o tom něco víc.

Legrační je, že jsem tenhle článek psala po částech skoro 3 týdny.

Děkuji za vaši podporu, komentáře a za každičký kousek pozitivní energie, kterou mi posíláte! Teď mám takové menší období temna, ale snad se to spraví...

Právě kvůli psaní na mobilu mi ani nejdou posouvat fotky >__< ale předposlední fotka je pozdrav z nového domova s mým unicornim pozitivním hrnkem xD

Hezký den 

Yuki




9 komentářů:

  1. Ať si vezmeš na sebe jakýkoliv styl, vždycky ti to neskutečně sluší <3!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Moc ti to sluší. A moc ti přeji radost do života.
    Omlouvám se za tu cestu. Moc pozitivna jsem ti nedodal. (navigaci už mám a auto snad bude brzy také spravené). Děkuji, že jsi cestu se mnou vydržela. :D
    Ruki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti mohla dělat společnost :) Byla to zábava xD

      Vymazat
  4. Na některých těch fotkách jsi obzvlášť roztomilá a když si vezmu, že jsi v reálu ještě roztomilejší než na fotkách *O*
    Nejsem si jistá, jestli se mi líbí ty brýle...Ale třeba na druhé fotce vypadají skvěle, tak mi asi nevadí^^;

    Přeji hodně štěstí a snad bude líp, taky posílám spoustu pozitivní energie!
    Taky teď budu mít méně času, ale při nejhorším až na Animefestu se snad uvidíme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš mě kdykoliv přijet navštívit. Mám teď byt a můžu si sem vodit návštěvy, samozřejmě ^__^

      Vymazat
    2. Ráda bych, ale ono spíš teď nebude kdy, takže nejspíš bude dřív ten Animefest >.< Ale kdybych někdy mohla, dám vědět :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥