úterý 22. listopadu 2016

Angelic Pretty Ruffle Millefeuille parasol

Protože těch unboxingů je ze dneška málo, máte tu další XD

Hezký den přeji ♥
Po 4letech v lolitě jsem se až teď rozhodla pořídit si své první paraple ♥♥ 
Doteď jsem ho neobjednala protože...
☺se bojím celnice
☺ by to s tím clem vyšlo přes 2000kč
☺ vždycky měli černé vyprodané
Teď, když je AP i v Evropě a je možnost si objednávat věci, aniž byste se museli bát celnice, nastal čas učinit svůj první nákup u Angelic Pretty!
A víte co? Černé měli zase out of stock.... haha....ha....
Napsala jsem AP Paris, zda by nebylo možné mi nechat černé naskladnit z Japonska. Odpověděli opravdu rychle. Zkusí to, napsali. Krom toho si Mitsu s Rukim chtěli objednat bílá paraplíčka, takže mezitím, co se mi v AP pokoušeli sehnat černé, dali ta bílá stranou. 
Po necelém měsíci, zrovna když jsem uvažovala nad tím, jestli se vůbec dočkám, jsem stalkovala AP Paris a AP v Japonsku. Všude bylo černé OUT OF STOCK. Říkám si, že to snad není možné.... Tak se ho asi nedočkám T__T
Další den mi přišla zpráva, že mi nechali přivést černé paraple a ta dvě bílá nám schovali. Ptali se, zda mám stále zájem. NO JASNĚ, ŽE MÁM! 
Hned ten den jsme s Mitsu a Rukim dali dohromady objednávku. Teď už jen zbývalo čekat...

Příběh pokračuje dál... - update z 22. 11. ☺
Protože brandové obchody posílají express mailem, doufali jsme, že paraplata přijdou rychle.
Z Francie balíček odputoval pryč 14. 11. a najednou se po něm slehla zem. Sledovací číslo bylo k ničemu. Na stránkách české pošty nebyl k nalezení. Volala jsem tam a řekli mi, že nenačítají sledovací čísla, protože mají vánoční provoz, a proto ho nemůžu najít v systému. K ČEMU PAK JE TO SLEDOVACÍ ČÍSLO?!?!
Nedalo mi to...Díky bohu na francouzských stránkách šel balíček stále vysledovat. 21. 11. Mi to ukazovalo update, že je balík v Chlumci. Wait, what? Proč tam? Česká pošta má depo přeci jinde...
Googlila jsem a objevila, že partnerem Colissima(té francouzské pošty) je v ČR společnost DPD.
Super...kurýrní společnost. A jak to mám převzít, když jsem ve škole a nikdo doma není? A proč mi to v systému stejně ten balík nenajde???

Shodou náhod můj táta pracuje u DPD, volala jsem mu, jestli náhodou balíček není u nich. Představte si, že byl! A tátovi ho schovali, aby mi ho dovezl, takže teď čekám, až bude mít čas XD
Měla jsem štěstí v neštěstí! Kdybych si to nevyhledala, asi by mě DPD doma nezastihli a poslali to zpět, uf...ještě že tak... 

Během přednášky Veřejného Zdravotnictví mi zrovna volal táta, že za pár minut bude u školy. Zdekovala jsem se, vyběhla před budovu a zpět do třídy jsem se vrátila s balíkem větších rozměrů. Paní profesorka byla tak zabraná do hodnocení intervenčních programů mých "kolegyň", že si nevšimla mého odchodu i příchodu. 

Doma je dnes hluk, takže se nedá natáčet. Snad Vám postačí alespoň foto unboxing ♥ Psaní už bylo dost! Pusťme se do rozbalování!!

Nešlo mi do hlavy, jak 3 paraplata narvali do balíčku takových rozměrů...


Ale evidentně narvali! 
Zabalena byla v nádherném růžovém papíře opatřeného nálepkou Angelic Pretty. Uznávám, že jsem byla zklamaná, že nedorazila i AP igelitka... Chtěla jsem si ji dát do sbírky jakožto poslední kousek, který mi chybí >_< Nevadí, snad bude možnost i jindy!


Okolo rukojeti byla uvázána mašle ze stuh. Působilo to tak slavnostně, radostně a sladce. Až mi bylo líto to mé rozbalit...
Nahoře vidíte detail samolepky


Navíc přišel spolu s paraplaty dopis!


Uvnitř byla účtenka
(jako bychom fyzicky byli v AP Paris ♥♥)



A milý dopis ♥ Yay! Obdrželi jsme s Mitsu a Rukim 5 bodů za nákup XD


A tady je mé paraple!


Aneb jak se sen stal skutečností a já ho konečně mám ♥ Je nádherné!


A protože z toho mám tak neskutečnou radost(diváci mých videí si to umí jistě živě představit XD )
nafotila jsem každý detail - následuje XY fotek cedulek ☺




Japonci to mají "promakané" XD
I návod na otevírání a zavírání k tomu přiložili



Detail "krajkového" kraje


Detail špičky







A na závěr fotka zavřeného deštníku podruhé ☺ PROTOŽE JE BOŽÍÍÍÍÍÍ
* plánuje si pořídit ještě růžový, ehm ehm...*



Od doby, co jsem byla na teaparty ve vídni, kde jsem získala plno různých kartiček a samolepek značek, jsem si je začala dávat za rámeček. Samolepku z papíru jsem si tedy vystřihla a přidala do mé sbírky ♥ Už mě napadlo i založit scrapbook na dopisy od prodejců XD (nebo když mi třeba přijde i dopis ve víle. Já si je všechny pečlivě schovávám :D )


Teď už je to vážně všechno XD Hezký den!
Yuki♥♥♥♥


2 komentáře:

  1. To je krása. ♥ Už ho chci!!! Jedno bílé sice už mám, ale je od Baby a to je dělá jen off-white. Takže budu mít deštníčky ve dvou odstínech bílé. :-)
    Růžové si pořídím od Baby. Mají větší výběr a některé jsou o něco větší (pro vyšší brolitu :-) ).

    Ať ti přinese mnoho radosti. Je to skvělý, úžasný, rozkošný a praktický doplněk.

    Ruki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥