neděle 5. června 2016

International Lolita Day a výlet do Litně

Hezký den přeji ♥
Včera jsme s Danem a Luci vyjeli na výlet do Litně. Konalo se zde setkání kovářů - Kováři v Litni. Loni jsme s Danem slíbili JAm, že se tam zajedeme podívat, tak jsme tedy jeli. 
Protože byl i International Lolita Day, jely jsme s Luci v lolitě, i když nám bylo řečeno, abychom se oblékly spíše do deštivého počasí. Sluníčko však nezalezlo a svítilo celý den, takže bylo nakonec k užitku vzít si lolitu ^w^
Liteň se ukázala jako velice příjemné místo. Krom kovářů, kteří ukazovali své dovednosti, tu byly i stánky s jídlem - i sladkým, takže jsme si s Luci přišly na své ♥ Jahody se šlehačkou byly výborné *w* Dala bych si klidně zas!
Na výstavě různých druhů umění jsme obdivovaly nádherné obrazy, díla uměleckých kovářů a jeden moc milý pán nám rozšířil všeobecný přehled o tom, jak se dříve šily boty. Nikdy by mě nenapadlo, že se do podrážky dávala taková dřívečka, aby držela.
Domů jsme vyrazili po deváté hodině a do Ústí jsme dojeli až kolem dvanácté, protože Praha...
Opět jsme se ztratili v Praze a omylem se dostali na starou silnici na Ústí, takže místo po dálnici jsme jeli po rozmlácené silnici a přes vesnice >__< Ale dostali jsme se domu živí XD

















Outfit jsem měla chudší o doplňky vzhledem k tomu, že mám většinu lolity v Děčíně a v Ul jen pár věcí...

halenka - Amavel
Doubleclip - Hpi
sukně - Angelic Pretty
ponožky - off brand
mašlička - PorcelainDoll
prstýnky - Lyrel
náhrdelník - off brand
brož - off brand
botky - SecretShop

ZÁTĚŽOVÝ TEST NOVÝCH BOT - jsou pohodlné a po prvním nošení jsem neobjevila žádnou vadu, nikde nepraskají, nikde se nic neloupe ^__^ Takže opravdu doporučuji! Pokud nevíte, o co se jedná, koukněte na článek ZDE

A jak jste trávili ILD vy?
To je pro dnešek vše ♥ Hezký zbytek neděle!
Yuki ♪♫

4 komentáře:

  1. Aww :3 moc vám to slušelo <3 Já jsem včera byla v lolitě na pikniku, ale stihla nás průtrž mračen bohužel :( naštěstí jsem měla deštník tak mi to moc nevadilo :D U mě botičky zatím špatné, zkouším je rozchodit, ale tlačí mě do palce a bojím se že je budu muset dát pryč :( což by mě mrzelo protože jsou nádherné ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :( Třeba se ještě maličko roztáhnou... My měli naštěstí sluníčko, ale cestou domů jsme koukali, jaká je směrem na východ bouřka >__<
      Děkujeme ♥

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsem s vámi mohla jet ^^
    Při prohlížení fotek mi přišlo úsměvné, když jsem si vzpomněla, jak focení některých probíhalo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥