čtvrtek 28. dubna 2016

Zase chudokrevná aneb 3. návštěva transfuzky

Dobré ráno přeji ♥ Normálně si ráda pospím, když můžu. Jsem velký spáč a články píšu po večerech. Dnešek je výjimkou.
Už po 3. jsem byla darovat krev. Přišla mi sms pozvánka zrovna když jsem přemýšlela nad tím, že jsem dlouho nebyla.
Po minulém incidentu jsem si s sebou vzala doprovod a včera jsem vypila skoro 2litry vody! Zázrak!! XD 
Dan se rozhodl, že když už jde se mnou, taky půjde darovat a opravdu šel. ( Jsem na tebe pyšná *w*)
Jak už jsem psala, den před odběrem jsem hodně pila. Z mé sklenky vody denně (cca 200ml) se staly 2 litry vody. Mé tělo je už zvyklé na malé množství tekutin. Jsem budoucí sestřička. Měla bych si nafackovat >__< Moc dobře vím, že to není zdravé, ale mé tělo se už nějak adaptovalo na snížené množství vody. Šetří s ní. Má to výhody - skoro se nepotím XD Sice to není dobré kvůli tělesné teplotě, ale já jsem stejně permanentně pod 36 stupni. 
Co se tedy stalo, když jsem najednou začala pít? Připadala jsem si jako průtokáč XD Přišlo mi, že se ta voda ani nevstřebává a prostě ji moje tělo vylučuje ven, ale evidentně ji tělo přijalo, protože mám po odběru a cítím se dobře. Fakt dobře, jen trošku unaveně, ale to je normální.
Připomeneme si, jak to chodí.
Přijdete na transfuzní oddělení. S dotazníkem pro dárce si vezmete u vstupu číslo. Dotazník vyplníte a čekáte, až vaše číslo zavolají. Předložíte u okénka průkaz dárce s vyplněným dotazníkem a čekáte, až vás zavolají dál.

Po chvilce si vás zavolá sestřička, posadíte se. Píchne vás do prstu, nabere japku krve do takové kapilárky, kterou následně vloží do přístroje, kde zjistí hodnotu hemoglobinu a další potřebné údaje. Dnes mě píchli jen do prstu. Vše bylo naštěstí v pořádku. Minule jsem měla nízký hemoglobin, takže mi brali i žilní krev a málem jsem neprošla. Dnes byla jen horší srážlivost, ale to je v pohodě :) Hold jsem jim spotřebovala více čtverečků.
Po tomto drobném vyšetření jdete dál na přeměření tlaku a vážení. Zhubla jsem, yay! XD (i tak vím, že jsem zhubla. Říkalo mi to plno lidí. A ne, nedržím žádnou dietu nebo něco, ani necvičím. Možná jím dokonce častěji než předtím. Dříve jsem jedla 1 - 2x denně. Teď klidně i 4x a všechno, co mi chutná. Jediné co jsem udělala, bylo vysazení všech léků. Zákon schválnosti, když si řeknete, že chcete zformovat svou postavu a začnete něco dělat, naberete nebo se neděje nic, ale když se na to uplně vykašlete, jde to samo XD)

Zpět k vyšetřením. Tlak byl nižší, ale to je klasika a puls jsem měla zvýšený ( už jsem chtěla psát, že jsem měla menší hypotenzi a tachykardii a pak mi to došlo :DD Chjo, pracovní deformace. Někdy si nemůžu vzpomenout na český název. Hlavně u kostí. Furt tam cpu latinu) Ten puls jsem čekala :D Jsem vždy nervózní. Kord kvůli odběru předtím, kdy jsem omdlela ani ne po 100ml během odběru. Dokonce si to zapsali do té dokumentace :DDD Všimla jsem si toho. Proto na dalším stanovišti paní doktorka vyzvídala jak mi bylo, když jsem šla darovat poprvé. Jestli mi nebylo zle. Pak šly klasické otázky. Jestli se dnes cítím zdravá, nebrala jsem žádné léky, jestli jsem snídala, dostatečně pila. 
Jo, dnes jsem byla pečlivá. Posnídala jsem a ještě se ráno dostatečně napila. 
Po malém výslechu od tamní doktorky jsem čekala, než se mi uvolní křesílko. Dávám z levé ruky, spousta lidí taky, takže jsem na křesílko čekala déle, ale to nevadí. Stihla jsem se uklidnit a říct si - dneska žádný trapas, zvládnu to. Dneska to bude v pohodě.
Dan šel přednostně ještě přede mnou, protože byl prvně, takže jsem ho v odběrovém sále ani neviděla. 

Šla jsem na řadu. Seděla jsem přesně v tom křesílku, jako když jsem tam byla prvně. Dokonce jsem měla i stejnou sestřičku ^w^ Seděla jsem přímo naproti televizi. Sestřička mě napíchla. Ta jehla je tlustá to jo, ale jen to trošku štípne a pak je to ok. Stejně se ale vždy bojím. 
Během odběru se mi na začátku dělalo trochu špatně, ale nedala jsem to znát. Zaměřila jsem se na zvuk z televize a pak si se mnou začala povídat sestřička. Kvůli nízkému tlaku to sice trvalo déle, než se naplnil vak, ale přežila jsem to. Dokonce jsem ani dlouho neležela. Hned jsem se zvedla a pomalu se odebrala do kantýny, kde už na mě čekal Dan. Vzala jsem si snídani a potom hurá domů. 

Včera jsem pomáhala kamarádovi s cosplayem.

 Ve městě jsem zahlédla nový butik jménem Annahell. Uvnitř jsou šaty a doplňky ve stylu rockabilly a pin up, oblečení je ušité majitelkou. Mají tam i spodničky, je to takový lolitě příbuzný butik a jsem nadšená, že u nás na severu něco takového je *__*

Pak jsem celé odpoledne strávila nahozením systému mého notebooku. Párkrát mi probliknul monitor a pak se celý notebook vypnul. Při zapnutí se spustil, ale systém už nenaběhl. Nechala jsem to 2 hodiny, ale stejně nenaběhl. Nic nereagovalo. Musela jsem se dostat do biosu a zkoušela vše možné, restart přes bios, spuštění systému přes bios, ale nic nefungovalo. Smířila jsem se s tím, že přijdu o data. Pustila jsem se do reinstalace windows. Najednou mi to nabídlo ponechat data(neměla jsem žádné médium kam je zálohovat, byla to záchrana) Zkusila jsem to a notebook už mi běží bez problému ^__^ Během aktualizací jsem zkoušela nějaký jednoduchý ne moc výrazný makeup na denní nošení. Poslední dobou experimentuju se stíny, když už mám tu paletku.




Už je to skoro 2 hodiny potom a padá na mě únava. Zítra mě čeká dlouhá cesta do brna, tak se půjdu prospat ^__^ ať načerpám energii.
Dobrou noc(i když je dopoledne) a hezké sny XD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥