neděle 10. ledna 2016

The 30 day lolita challenge DAY 9 ♥

Day 9 : 10 things you will never do in lolita.
Den 9. : 10 věcí, které nikdy nebudeš dělat v lolitě

1. I would never cook in lolita

Nikdy v lolitě nebudu vařit

2. I would never wear ero lolita substyle

Nikdy nebudu nosit ero lolitu.

3. I don¨t want to play any kind of sports in lolita. Only one sport is able for me and it's online shopping XD

Nechci provozovat žádný druh sportu, když jsem v lolitě. Pouze jediný sport je pro mě vhodný a to online nakupování!

4. Petticoat is necessarity for me so I would never go out in lolita without petticoat

Spodnička je pro mě nezbytnost, proto nikdy nevyjdu ven v lolitě bez spodničky

5. Lolita isn't cosplay! I hate when some people say - oh, nice costume/ cosplay ^__^ Sooo I would never attend any cosplay/costume contest in Lolita as a costume. NEVER! XDXD

Lolita není cosplay. Nesnáším, když mi někdo řekne - jeee, pěkný kostým! Takže nikdy, NIKDY nebudu účinkovat v žádné coslay soutěži s lolitou jako kostýmem

6. Metamorphose has really strange prints. I would never buy some of these strange prints...>__<

Metamorphose má opravdu zvláštní printy. Málokdy se mi u nich něco fakt líbí... Nikdy si neoupím žádné z těchto šatů!

7. I don't want to wear yellow and  orange colour in lolita >__<
nechci v lolitě nosit žlutou a oranžovou!

8. My prom is coming and I really know I don't want to go to my prom in lolita dress.
Můj maturitní ples se blíží a já si jsem 100% jistá, že bych na něj v lolitě nešla.

9. When I was at Nightwish concert or some festivals(small festivals) of metal music all people around me were jumping and screaming and did a lot of things which are dangerous for people wearing lolita - you can damage your favourite dress so it's not a good idea wearing lolita to the heavy metal concert T---T
Když jsem byla na koncertě Nightwish nebo nějakém festiválku, kde hrály punkové, metalové a hardrockové kapely, lidé okolo pogovali, skákali a ječeli a tak...no,  dělají plno věcí, které jsou pro lolity nebezpečné :D Představte si, že vám někdo vaše oblíbené šaty roztrhne nebo polije pivem >__< Nosit lolitu na koncerty tvrdých kapel prostě není dobrý nápad  ♫♪ 

10. I don't like cat ears in lolita. I would never make coord with it..
Nemám v olitě ráda kočičí ouška, a proto nikdy nedám dohromady outfit s kočičími oušky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥