středa 4. listopadu 2015

Bonnet Anna

Hello my friends, dear readers!

Finally, after a long long time I made first good looking  bonnet, I think *__*
This first simple version is named Anna because Anna is nice and simple name, like this bonnet. I'm very happy. Now I have an accessory for my gothic outfits! Yay!

Hezký zimní den přeji! Ano, opravdu zimní, venku je taková zima, že je čas oprášit ušáky a vyprat rukavice >__<
Několik měsíců jsem podezdřívala ó velkého ducha DIY skillů, že si nepřeje, abych ušila nějaký nositelný bonnet, ale asi zamýšlel, abych začala od toho jednoduššího, než se vrhnu na skutečný "tvrdý" bonnet. Řeč je o tak zvaném SOFT bonnetu, neboli bonnetu bez výztuže šitý na způsob headdressu. Překvapilo mě jak hezky vypadá ^__^ a konečně mám tedy gotický bonnet ke svým temným outfitům!

První verzi jsem pojmenovala Anna. Anna je takové jednoduché jméno a tento bonnet je také jednoduchý, bez krajek. 
Ušitý je z tenčí černé bavlny a černého svatebního saténu zdobícího bonnet zevnitř (rozdíl svatebního saténu poznáte oproti obyčejnému na první pohled. Má takový matný lesk a hlavně je pevnější a příjemnější na dotek. Měla jsem ho schovaný na korzet, ale na bonnet je, dle mého také skvělý ^__^ )
Po stranách jej zdobí mašličky též ze svatebního saténu.
Doprostřed, na tu "čelenkovitou" část bych ještě chtěla dát nějakou krajku, ale to přijde, až najdu vhodnou ^__^

Jak už jsem psala na fb, zkusím jich pár vyrobit na Vánoční lolita sraz v Praze. Jaký máte raději? Takto jednoduchý nebo více zdobený? Mně upřímně se zamlouvají ty bez zdobení. Mohu dovnitř dát kytičky nebo mašle na špendlíku a dozdobit ho podle outfitu, který zrovna chci s bonnetem kombinovat. 

A konečně fotky ^__^







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥