sobota 10. října 2015

♥Nepečený dort♥

Hezký večer Vám přeji ♥
Slíbila jsem včera recept, tak tady ho máte ♪♫

Budete potřebovat

Zakysaná smetana - dva kelímky
Polotučný/měkký tvaroh - dvě vaničky (ona ta gramáž není podstatná)
Smetafix 2 sáčky
Vanilkový cukr
cukr krystal/krupice/moučka - cokoliv chcete
káva
piškoty
ovoce
čokoládová poleva

KROK 1
Do větší mísy vyklopíme zakysanou smetanu, tvaroh, nasypeme vanilkový cukr a normální cukr(toho od oka, podle toho jak chcete krém sladký), směs pořádně rozšleháme a přidáme dva sáčky smetafixu, zase šleháme asi 2 minuty, čím déle tím lépe.

KROK 2
Do stahovací formy na pečení naskládáte piškoty na celé dno, lehce je pokapejte/pokropte kávou(bez lógru a cukru prosím :D a ten lógr sceďte, pokud to není rozpustné. Já použila klasické s lógrem.

KROK 3
Na piškoty s kávou naneseme tenčí vrstvu krému, poklademe ovocem(použila jsem banán a jahody, jahody proto, aby jejich kyselost vyrovnala sladší krém)
Na ovoce opět naneseme krém a vracíme se ke kroku 2 s piškoty a kávou. Takhle můžeme udělat třeba 2 vrstvy, kolik chceme a jak chceme, aby byl dort vysoký. 

KROK 4
Poslední vrstva je jen z piškotů a krému na vrchu. Jako polevu jsem koupila čokoládovou tmavou a bílou, která se dá rozpustit v mikrovlnce a pak ji lze nanést na váš výtvor.
Pokud chcete nějaké vážně hezké zdobení, nemějte ten krém tak studený jako já nebo si budete muset dost pospíšit.
Poleva mi krátce po polití dortu začala tuhnout a já ji ani nestihla rozetřít. Použila jsem tedy bílou polevu na zahlazení stop a na vrch dala pár jahod, aby to vypadalo, že to takhle pocákané a rozblemcané má být schválně. Všichni tomu věřili, moc se jim můj design líbil XD a dort prý chutnal skvěle! yaay! Mě tedy také chutnal :D ale sama si ho chválit zase nemůžu...
Takže, poté, co jsem dort ozdobila polevou, jsem ho na den dala ztuhnout do ledničky. Další den jsem ze stahovací formy sundala okraj a dort se mohl podávat!

Dneska už není jediný kousek :D


2 komentáře:

  1. Hmmm, tak ten vypadá luxusně. Polevu na dort jsem pravidelně dělala doma, je to celkem jednoduché, rozpustím ztužený tuk, do toho vmíchám kakao, cukr a škrob. Poměry z hlavy nevím, dělám to "od oka". Pochopitelně to jde zjednodušit tím, že se místo kakaa a škrobu použije čokoládový puding, každopádně škrob tam musí jít až nakonec a ideálně je zahřívat to na vodní lázni, jenže potom se to zase blbě míchá, což jsem nakonec vyřešila hrncem na vaření mléka, ovšem seberu mu píšťalku, to bych ohluchla, případně by mne někdo ze sousedství zabil (čemuž bych se ani nedivila). Nicméně nikdy jsem tu polevu nezkoušela na nepečený dort, ale na oplatkovém cukroví to fungovalo, takže si myslím, že bude i tady.

    Nicméně. Ta myšlenka bílá vs čokoláda je pěkná. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu :3 na výrobu domácí polevy si netroufám, tak raději kupuji :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥