neděle 22. března 2015

Go for a Walk ♥OUTFIT♥

Hello everyone! Here is another outfit post, yay! 
It was a sunny day but not good day. Our dog was little bit sick so my boyfriend and me went to the vet for some antibiotics. Now Shiro is OK! ^__^ I love my small puppy *w* He's the best dog in this galaxy!
Do you like my outfit? 
Hype on my LOOKBOOK

Zdravím ^w^
Další outfit je tu! Po lolitě se mi moc stýskalo, kvůli stěhování do nového domova jsem ji téměř nenosila. Měla jsem doslova absťák. Venku bylo sluníčko, objevily se první teplé paprsky jarního slunka a Yukina běhá venku v kalhotách... 
Náš pejsek měl takový menší problém, a tak jsme ho s Danem vzali k veterináři. Dostal antibiotika a jsme rádi, že to není nic vážného ♥ Je to takový malý raubíř a strašpytel, ale u pana doktora byl statečný ^__^
Tyhle šaty teď nosím velmi často. Jsou mé oblíbené. Takové univerzální a na procházku jako dělané. Líbí se Vám tento outfit? Pokud ano, můžete mi dát HYPE na lookbook ♫♪

Hezký zbytek večera!
Yuki



4 komentáře:

  1. ach, ta štěňátka tolik vyrostla! *_*

    tahle barva vlasů ti moc sluší ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ^^ Shiro už je velký pesík XD někdy nás zase musíte navštívit s Dejvem :3

      Vymazat
  2. Já nevím, ten pásek mi k zbytku šatů nějak nesedí. Jinak moc krásný outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pásek barevně sedí avšak jsem si vědoma, že ta přezka není zrovna hezká k tomuhle outfitu. Mám ho hlavně kvůli tomu, že mi jsou šaty velké v pase a spínací špendlíky už začali vzadu dělat větší dírku. Takhle se šaty hezky stáhnou na mou velikost a není třeba do nich nijak zasahovat ^__^ Moc děkuji za pochvalu!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥