neděle 8. února 2015

Outfit: Lilith

Hello everyone! ♫♪ 
This is my coord from the lolita meetup in Brno. Some report from the meetup will be soon ^__^

This outfit is inspired vampires XD It was geek lolita meetup but I didn't know which coord is good. I had no idea for the geek coord, so I've decided for this vampire gothic lolita coord. I hope you'll like it! ♥

skirt - handmade
blouse - AnnaHouse
bloomers, petticoat - handmade
beret - offbrand
headbow - handmade
pentagram necklace - gift from my friend
tights - offbrand
shoes - Bodyline





5 komentářů:

  1. Líbí se mi, jak jsi sladila rtěnku a sukni! nevím, jestli je to úmyslné nebo ne, ale moje úchylka na stejnou barvu rtěnky a sukně/bot/jiného kusu oblečení si toho všimla jako první :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, samozřejmě to byl záměr ^^ jen mi blogger dost zkreslil barvy. V reálu je to tmavší

      Vymazat
  2. Nádherné! Máš teď světlejší vlasy, že? Moc ti to sluší. :) A budu se opakovat, ale chtěla bych být tak šikovná jako ty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ^^ Nemám světlejší vlasy :D blogger hoodně moc zkreslil barvu fotek - zesvětlil vlasy, barva rtěnky i sukně je doopravdy tmavší, víc gothic

      Vymazat
  3. Moc pěkný outfitek to byl, slečno :) Barety vám evidentně sluší a umíte je nosit. A tu halenku jsem hned poznala, mám ji také.
    B. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥