pondělí 2. února 2015

Lolita diary - My future life

Hello everyone, this post isn't in English because I'm so lazy to write it, sorry >___<

Zdravím Vás ^__^ 
Často přemýšlím nad tím, jaké to bude, až budu moc stará na lolitu. Mám tím na mysli sladké printy a roztomilé designy. Je jasné, že čím starší budu, musím předělávat svůj šatník. Asi se přeorientuji ke gothic a možná i classic (ale až budu vypadat starší XDD) Co když ale nebudu chtít už všechny ty spodničky a vše okolo? Takhle mi to začalo hlodat v hlavě, když jsem se dozvěděla, že jeden z mých velkých vzorů, Milkyfawn, najednou zmizela z fb a na jejím osobním facebooku jsem se dozvěděla, že téměř končí s lolitou a bude nosit spíše otome kei. Je to takové zvláštní, když se váš šatník rozrůstá, ale vaše vzory odchází - Terezka, Anasis (ani moc nevím, jestli lolitu nosí, nejsem si jistá) a teď i Milkyfawn...
Moje myšlenkové pochody se dopídily k divné myšlence. Všechny mé peníze jdou na lolitu, ráda si kupuju lolití věci a dělá mi to radost... Co až jednou nebudu moct utratit své vydělané peníze za tohle nádherné oblečení? Co mi udělá radost? (ano, zní to divně... radost mi jistě udělá plno věcí, ale mám na mysli tu radost koupit si něco, po čem toužíte, krom lolity po moc věcech netoužím) Mohla bych si našetřit na nábytek a vybavit si své obydlí tak, jak jsem si vždy přála, ale co až to bude hotové? Co pak? Je to opravdu divná představa...


Jedno je jisté! Lolitu budu nosit jak nejdéle budu moct, protože je to část mě samotné. Čím starší budu, ubude té roztomilosti, ale přidám na eleganci. A když budu mít štěstí, třeba se moje dcera (prosím, ať se mi jednoho krásného dne narodí dcera >__< ) taky zamiluje do téhle kraječkové módy! To mi bude dělat radost kupovat a šít věci jí *w* juhuu

Tento článek jsem nepsala proto, abych se vypsala ze svých myšlenek. Psala jsem ho proto, že má třeba nějaká lolitka stejný problém, také nad tímto problémem často přemýšlí a třeba se inspiruje a začne přemýšlet co a jak ^w^ protože takové obavy jistě nemá jediná. 

Měli jste také podobné obavy a trápili se podobnými myšlenkami? Nestyďte se a napište mi o tom do komentářů ^__^ 


10 komentářů:

  1. Ja spis premyslim,kdy se k te lolite konecne dostanu...vsak vis,jak to u me bohuzel vypada...a az si ji budu moct dovolit,tak to treba ma pracovni pozice nedovoli,protoze seriozita nadevse...pritom mi nektere podstyly pripadaji dost seriozni,ale vsak vis, predsudky...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja spis premyslim,kdy se k te lolite konecne dostanu...vsak vis,jak to u me bohuzel vypada...a az si ji budu moct dovolit,tak to treba ma pracovni pozice nedovoli,protoze seriozita nadevse...pritom mi nektere podstyly pripadaji dost seriozni,ale vsak vis, predsudky...

    OdpovědětVymazat
  3. Z mých zkušeností vím, že Lolita v člověku nějakým způsobem zůstane, i když ji přestane nosit :) Osobně si ale myslím, že je to všechno o vývoji, člověk se mění a nedá se předpokládat, že ho bude bavit celý život to stejné, takže spousta lidí skončí, protože začne mít pocit, že už jim to prostě nepřináší tu radost, naopak mu začne přinášet radost něco jiného do čeho ty peníze začne vrážet. Samozřejmě někomu Lolita může přinášet radost celý život, ale myslím, že pro spoustu lidí to je prostě životní fáze, na kterou zůstanou skvělé vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si myslím, že s lolitou nejde úplně skončit. Třeba to budou postupně elegantnější šaty s menším množstvím spodniček, nebo použe kraječkové doplňky, nebo halenky a kalhoty. Přesto takové to smýšlení když nosíš lolita oblečení ti zůstane. Ale je pravdu, že jednoho dne tě už lolita nebude tolik bavit/zjímat jako dřív a třeba ti ani nebude vadit zužující se šatník, protože ty peníze raději věnuješ něčemu jinému... Však uvidíš, čas dokáže udělat spoustu změn v životě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za Vaše názory ^w^
    Nami, pevně doufám v to, že dosáhneš svého vytouženého většího šatníku a budeš nádherná classic :3
    Vrána: Je mi jasné, že to ve mě zůstane do konce života XD ale stejně... až ten den přijde, bude to zvláštní...
    Sentimental Rabbit: Ahoj ^__^ vidím tu komentovat novou tvář, tak tě tu zdravím :3 a souhlasím s tebou. Čas je zvěrstvo :D a nikdy dopředu nemůžu vědět, co se stane...

    OdpovědětVymazat
  6. Stejný problém sice nemám, nicméně na toto téma jsem se již zamýšlela. Je docela přirozené, že se s časem pozmění styl (například ze sweet na classic) I tak se dá lolita nosit opravdu hodně dlouho. Osobně plánuji čím blíže k čtyřicítce, tím více nosit spíše classic než nynější gothic. A pokud mne lolita přestane bavit úplně, pak mám na čtyřicítku v záloze vizáž zlé královny (minimálně na párty) Nedovedu si představit, že bych měla opustit oblíbenou módu a ničím ji nenahradit. Krom toho, když už opravdu seknete s lolitou, věci prodáte, a hned máte na nákup nového oblečení v nově vyvoleném stylu.

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že hodně holek s tím skončí na nátlak okolí, takové to:"Tyjo, už je ti *doplňte libovolný věk třeba od nahoru* a oblíkáš se pořád jako děcko, kdy už z toho vyrosteš? Takhle si nenajdeš práci, co si o tobě pomyslí budoucí zaměstnavatel?" a tak dále. Obávám se, že problémy všedního světa člověka semelou. Vím o holkách, co by to třeba nosily, ale chodí každý den do práce, kde musí mít uniformu, a nechce se jim se takhle čančat a dlouho oblékat jen na tu cestu z domova do práce a zpět, když ještě vezmeme v potaz, že třeba v té práci musí být kolem sedmé osmé ráno. Komentáře ostatních taky zabolí, obzvláště výše zmíněné narážky, že člověk má už ten a ten věk a měl by se podle toho oblékat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S takovými komentáři se setkávám i teď(hlavně mě takhle rád popichuje starší bratranec) a zažívám přesně to, co píšeš. Lolitu nosím do civilu jen o víkendech, zkrátka když mám "volno". Ve škole nosím "uniformu", protože chodím na praxi. Na oddělení jsem jako zdravotní sestra od 6,30 ráno a bylo by nepříjemné narvat tolik hezkého oblečení do těsné skříněčky v nemocnici... Ale nikdy nevíme, co se přihodí ^__^ každopádně když budu pracovat jako sestra, budu stále v uniformě, zaměstnavatel vůbec nemusí vědět o tom kraječkovém životě ^__^ Jde samozřejmě i o vůli toho člověka. Někdo to vzdá a někdo se toho prostě nebude chtít vzdát.

      Vymazat
  8. Why not use different colours and tone down the accessories? Slightly flatter skirts and petticoat. So you don't have to give up on Lolita entirely

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I don't want to give up lolita :) It's the part of my life so I want to be more elegant gothic ^^ but who knows what happen in the future :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥