úterý 3. června 2014

Shopping Update vol.4

Hezký den přeji ^^ Jelikož se blíží Geetacon (kde bude mít stánek PorcelainDoll) a šetřím na látky na kolekci, moc si toho koupit nemůžu. Tento shopping update není nijak velký, avšak věci v něm jsou koupené v průběhu asi měsíce a půl. Po Geetaconu mi snad přibude spousta lolitích věciček :3
Látky na kolekci se měly jít koupit tento měsíc. Bohužel o víkendu mají krátkou otevírací dobu, takže musím počkat do letních prázdnin. Hezky si bavlnu ošmatám a vezmu něco příjemného na dotek :3 Jen asi ne všechno, nebudu mít u sebe tisíce >__< uvidíme, kolik bude látka stát. V současné době je hotová 1. sukýnka z kolekce, můžete ji koupit ZDE

Konečně k Shopping Update
1. věc je tento svetr koupený v GATE. Byl ve slevě za 150kč z nějakých 400, mám dojem. Moc se mi líbil, čekala jsem, že na mě volný svetr bude vypadat dobře. Není o nejhorší, ale zklamalo mě to >__< Občas mi přijde, že jsou diskriminované slovanské tvary :/ Třeba jsem k sobě kritická :D


Orchidej jsem chtěla dlouho. Bála jsem se, že se o ní nebudu umět starat a uvadne. Dokopala jsem se a koupila si mini orchidej za 129kč :3 Musím ji zalévat (spíš dávat na hodinku do vodní lázně) a hnojit cca 1x za 14dní. Pokud mi tahle do 3 měsíců nechcípne, chci si pořídit další, aby zdobila můj parapet :3 (Nejlépe modrou *__*)


Chtěla jsem výtězce mé Giveaway napsat dopísek, koupila jsem na něj pečetící vosk :D Není s ním snadná práce, dosti podléhá černání plamenem, jeho tuhnoucí schopnosti jsou ovšem fenomenální! Doporučuji :D Dá se sehnat v papírnictví za cca 18kč???? Vosk ze svíčky je moc mastný a křehký, navíc pomalu tuhne.

V knihkupectví mě zaujala sbírka manga povídek Vějíř. Slyšela jsem o tom a teď to poprvé viděla v naše knihkupectví. Neváhala jsem a vydání 2014 mám doma. Při prolistování mě zaujalo, jak má každá/ý mangaka specifický styl kresby, něco chvílemi připomíná klasický komix, ale stále to má rysy mangy. Vypadá to moc dobře :3

A to je z mého Shopping Update vše :) V dalším 100% přibude nová sukýnka a napovím, bude to brand *__* (jsem jahodo úchyl :D ) Můj přítel dodržuje sliby, ale vážně jsem nečekala, že tento splní taaak rychle O__O
Ahooooj u dalšího postu
Yuki <3

10 komentářů:

  1. Ano mám úplně stejný svetr ale za 200 :D a pokud není člověk uplně jako prkno a bez boku tak to nevypadá tak dobře :D :(

    OdpovědětVymazat
  2. krásná orchidej :3 já se nedokážu starat ani o normální květinu, natož o nějakou, která vyžaduje speciální péči, ale moc ráda na ně koukám :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem měla červenou kopřivu :D A vydržela mi dlouho, tak uvidíme :)

      Vymazat
  3. Tak ja muzu rict, ze starat se o orchideje neni az tak tezke. Jde hlavne o prostredi (hlavne mnozstvi svetla a vlhkosti ve vzduchu), coz musi clovek vychytat...
    My mame takhle doma orchideje jiz nekolik let, ktere opakovane kvetou a dobre se jim dari, a to se o ne skoro nestarame :)
    Ale zase mam kamaradku, ktere sice orchideje rostou pekne, ale po zakoupeni ji odkvetly behem dalsich 3 let ani jeden kvet... :( Proste na to ma stesti jak kdo :)
    Budu drzet palce at se kyticce dari, je moc pekna ^^
    http://enloupakanko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otestuji to :D Snad se jí vážně bude dařit ^^ Je to moje 1. kytička v pokoji, takže uvidíme :D

      Vymazat
  4. S tou orchdejkou nemusíš mít strach, já kdysi měla měla jednu a tu jsem třeba měsíc nezalila. Takhle živořila asi 3 měsíce, než jsem se na ní vykašlala úplně, pak pochopitelně uschla. Nevím proč, ale orchidee jsou mi nesympatické, proto jsem se ani nesnažila jí nějak zachránit. -.- Třeba mamka jich má plno a skvěle se jim u ní daří. Prý nemají být na západu nebo východu, protože tam by na ně svítilo slunce, ale nevím co je na tom pravdy. Každopádně naprosto chápu Tvé nadšení z orchidejky, já sama jsem nedávno začala "sbírat" a pěstovat mini růže.

    Jinak jsem Ti chtěla pochválit již ušitou sukýnku, je fenomenální. Jsi opravdu moc šikovná a už se moc těším na další ušitý kousek ^_^

    eagscutestuffs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tu tak čtu, jak není složité se o ně starat, uklidnilo mě to :D Moc děkuji za pochvalu k sukni :3

      Vymazat
  5. Ten svetr je super. :) Holky s tvary ve volných svetrech sice nevypadají tak skvěle, jako ploché holky, ale stále to podle mého vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi ano :D Neodolala jsem a dnes jsem si v sekáči koupila další XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥