neděle 13. dubna 2014

54) Yuki's diary - Veliké překvapení!

Hezký dobrý večer ^__^ Blíží se mé narozeniny a právě kvůli tomu se mi v sobotu stala velmi neočekávaná věc (událost?? ) Zeptala jsem se táty, jestli se u něj můžu v sobotu stavit na návštěvu. Kdybych jen tušila, co se na mě chystá. Pěkně jsem jim nahrála do karet.



S přítelem jsme se okolo šesté hodiny večerní odebrali k tátovi. Vešli jsme dovnitř, cítila
jsem vůni a pomyslela si, juhuuu, jídlo XD. Najednou na mě vybafla moje sestra schovaná pod dekou na sedačce. Mile mě překvapilo, že tu je a už jsem tak nějak tušila, že se něco děje. Musela jsem zavřít oči. Když jsem je otevřela, předemnou byl nádherný a už od pohledu chutný dort. Na stole plno dobrůtek a táta s jeho přítelkyní mi přáli k narozeninám. Pomyslela jsem si okamžitě  - vy vy vyyy!! Vy jste na mě ušili takovou boudu! :D Vehnalo mi to slzy do očí, protože jsem to vážně nečekala.
Dostala jsem skicák na své návrhy, hřebínky do vlasů, medailonek a přívěšek se šicím strojem. Teď to největší - příslib, že mi přispějí určitou částkou na svůj vlastní šicí stroj!! Z toho jsem měla ohromnou radost. Sice šicí stroj mám, ale je mámy a nikdy nevím, kdy mi ho sebere, takže mít svůj bude lepší. Zbývá našetřit zbytek peněz a konečně ho budu mít.
opatrně, abych moc neponičila Kátino veledílo >__<
Celý večer jsem se skvěle bavila a ládovala se Káčiným kulinářským uměním. Vážně skvěle vaří. Bylo mi líto, že jsem u přítele obědvala. Ňam ňam, měli jsme domácí sushi, dort, slané šneky a topinkovou směs (*__* po té se můžu utlouct)
Ani jsem nedokázala pořádně poděkovat, jak moc mě celá tahle akce překvapila a líbila se mi ^__^ 

UÍÍÍÍÍÍ dostala jsem svíčku do topinkové směsi :3


>__< Co je to za spiknutí? Dan mi dá mé vlastní puzzle a Káča skicák.. Vidím se všude a nelíbí se mi to :D

4 komentáře:

  1. Dort vypadá úžasně a neuvěřitelně kawaii! x)
    Dostala jsi moc krásné věci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dort byl výtečný :3 Z dárků mám opravdu radost. Do skicáku už překresluji starší návrhy ^^

      Vymazat
  2. o sushi už jsem se vyjadřovala na facebooku (mimochodem, to zelenožluté je avokádo? :3), vypadá skvěle.
    dortík vypadá úžasně, moc se mi líbí ten vzor po stranách :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥