čtvrtek 27. března 2014

51) Yuki's diary - Jakýsi mišmaš všeho

Hezký dobrý den mí drazí čtenáři :3
Seminární práci mám konečně za sebou a protože mi dnes náladi nic nezkazilo, přilepším si dalším žvatlacím článkem! ^__^


Chtěla jsem udělat shoppingupdate, až budu mít doma všechno, ale nemůžu se dočkat awww. Ne! MUSÍM TO VYDRŽET! 
Krom toho, že čekám na své SugaryCarnival, které jsou neznámo kde, se moc těším, až budu vlastnit sukni od Terezky S. z jejího CC, jupííí! 
Co se děje se základem na JSK, který je připraven na panně a čeká, až pokročím dále? Momentálně se s ním dlouho nic dít nebude. Ačkoliv jsem zjistila, že patka na skrytý zip snad nebude nutná, protože mám obyčejnou zipovou patku a s tou to jde taky (díky bohu za youtube). 
To neznamená, že nebudu nic dělat. Zítra by mi měla KONEČNĚ přijít látka na sukni pro Ketmaru :3 Takže až budu mít volno, pustím se do ní, juchuu. Musím se snažit ^^

Určitě jste si všimli, že přichází to správné jaro. Prší nebo svítí slunko, přichází i to aprílové počasí. Co se krom počasí ještě děje? Kytičky kvetou a poupátka se už rozvila :3 Nastává pilová sezóna a Yuki bude mít zase svou tradiční jarní virózu (stádium 1. - pálení a svědění očí, ve kterém se právě nacházím, stádium 2. opuchnutí očí a slzení, stádium 3. - kašlíček a rýmička, tyto příznaky trvají nejdéle a jsou nejotravnější) 
Vážně mi to nevadí, protože krom té virózy mám vždy na jaře plno energie a chuť něco tvořit. Škoda, že nejsem milionář. Navíc se blíží mé narozeniny a to bude taky něco stát, chjo T-T Těším se, až uvidím své přátele :3 
Dnes jsem o hodině volna šla do parku a nafotila pár fotek :)
Potom jsem šla ven se Žroutem, popřála mu k narozeninám a společně jsme se vypravili do nedaleké cukrárny na dort. Pak na Sushi, které bylo jako vždy vynikající <3 






2 komentáře:

  1. Konečně mám nějaké info o děčínském počasí:)! Jinak to vypadá na hodně plodné jaro/léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a na hojný počet klíšťat T-T nezmrzly, protože nebyla zima a tak se přemnožily, potvory! :(

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥