čtvrtek 20. března 2014

49) Yuki's diary - Youtube SPAMík

Zdravím Vás drazí stalkeři, čtenáři a komentátoři XD
Myslela jsem si, že budu tento týden konečně něco šít, ale z Dům Látek.cz mi stále nezaslali pokyny k platbě a tak budu na látku ještě dlouho čekat. Z toho plyne, že se celkem nudím, a tak svůj "volný čas", kdy bych měla spíše pracovat na seminární práci, trávím diskuzemi na facebooku (ano, pro mě je to diskuzní fórum ) a youtoubováním. 

Nejsem si teď jistá, jestli jsem to psala, ale v průběhu tohoto a dalšího měsíce získám hned 2 položky na mém Wishlistu. To jest - Sugary Carnival (replika od DoL už je na cestě do mého náručí, čekání je nekonečné. Můžete se těšit na video recenzi ) a tramtadadááá GothicLolitaBible. Díky jednomu článku od Křehké Figurky jsem konečně zjistila kde prodávají nové GLB *__* Když se mi blíží narozeniny a rodiče se tak ptali, co by se mi líbilo, řeknu si od nich o GLB, protože na nic dražšího nemám nárok :D (teaparties ani sukně neprošli..)
Taková nenápadná informace - Na facebookové stránce už je Vás 93, woooow! Ještě sedm a bude se dít nějaké...hm  :D něco. 
Teď se vrhněme na YOUTUBE

Misako Aoki - Maepatsu Himeka
Tahle písnička mi stále zní v hlavě. Není to můj šálek kávy (stylem), ale text je jednoduchý, připomíná mi to Vocaloid, který můžu a je to tak rozkošné a nevinné *__* ˇ____ˇ

Teď Deerstalkerspictures
Zbožňuji jejich videa. Líbí se mi, že si umí ze sebe udělat legraci. Všichni určitě znáte série Shit Lolita Says nebo The Secret Life Of The Lolitas. Nejnovější je How to Pose in Lolita. Nejvíce mě zaujalo šťourání v nose a Miley :DD (nešlo mi sem to video dát :( )



Pewdiepie! Kapitola sama o sobě. Je super a když vidím jak hraje hry, už si nepřipadám jako největší lama :D Dám Vám sem pár mých oblíbených videí (nejlepší jsou Pewds Does Everything)



Ano, citrón je opravdu super, hlavně v očích :DD


Mohla bych tu spamovat celý den, ale to bych neudělala seminární práci.

Na konec pár fotek z mého domácího fotošůtování. Co všechno dokáže deka, mobil a dobrý úhel :D Stejně bych chtěla kvalitnější foťák :(








NAPOČTENOU U DALŠÍHO ČLÁNKU! ^__^ (rok stará fotka na zasmání XD )



4 komentáře:

  1. Celou dobu jsem si říkala, že nemůžou vynechat v pózování "fusion" z Dragon Ball Z XD! Nevynechaly! Juhuuu:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Černé šaty s růžovou halenkou jsou můj naprostý favorit! Ale všechny outfity vypadají úžasně ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥