pátek 14. února 2014

Yuki's roomtour

Dobrý večer mí drazí čtenáři^__^
Někde pod jedním článkem Ketmara psala, že je zvědavá, jak vypadá můj pokoj. Odepsala jsem, že můžu natočit roomtour a podle její nadšené odpovědi jsem usoudila, že to asi vážně budu muset natočit :D
Mám v pokoji docela nepořádek >__< přála bych si tam méně nábytku. Nuže, tady to je ^__^
Technická poznámka: nerada natáčím videa, jsem z toho krapet nervózní...

8 komentářů:

  1. Máš skvělé povlečení! Doplňky na ramínku mi přijdou jako zajímavý nápad, ale není to trochu nepraktické? Tím myslím, že se to ramínko pořád kýve, tak jestli se do sebe nezamotávají. A jinak celkově super pokoj a máš tam krásně uklizeno. Jo a závidím ti, že tvůj hlas zní na videu normálně :-D

    A btw, kolik ti Rajec zaplatil za reklamu :-D ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není povlečení, jen deka hozená přes postel :D A rajec mi za reklamu neplatil nic :D Nevěděla jsem co říct a to bylo první co mě napadlo. Doplňky na ramínku se mi zatím nikdy nezamotali, zamotávali se mi ve šperkovnici XD A s tím hlasem - mně se zdá na videu úplně jiný a strašný >__<

      Vymazat
  2. Taky Ti závidím to, jak máš hezky uklizeno. Já se teď se svým pokojem rozhodně chlubit nemůžu :D A Hurvínek je skvělý :-) A můžu se zeptat, to povlečení na postel nebo přehoz nebo co to je, je z Kiku? Mám pocit, že to má úplně stejný vzor jako hrníček, který jsem si včera koupila :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to obyčejná ňuňatá(je úžasně teplá) deka/ larisa z kiku :D měla jsem jí tam vyhlídnutou dlouho a pak na ní šetřila XD

      Vymazat
  3. Pěkný roomtour :) btw ta růžovoučká halenka je cute..moc se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásný pokojíček :3
    Blúzka se ti povedla! Jsi velmi šikovná! : )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥