středa 12. února 2014

45) Yuki's diary - Výprava za pávy

Dobrý večer ^__^ Dnes jsme s Lin opět navštívily Národní cukrárnu a vypravily se na zámek za pávy. Jelikož do školy lolitu nosit nemůžu, vynahrazuji si to, když jsem venku mimo školu.
ofinko gangstaaa


V cukrárně jsme s Lin poseděly u již tradičního dortíku. I když někdy si dám zmrzlinový cocktail. 
Poté, co jsme dodortíkovali, jsme vyrazily na zámek. Lin se chtěla podívat na naše pávy. Slíbila jsem, že jí je ukážu. Myslím, že už jsem o tom někdy psala, že máme pávy? Když tak znovu, máme 3 slepičky a jednoho samečka :D
Přišly jsme zrovna v čas krmení, takže byli všichni 4 zalezlí ve voliéře a poskakovali okolo Miloše. Mají rádi jen jeho a před ostatními utíkají. 
Po nějaké době pozorování vylezli z voliéry a my se tak mohly kochat jejich krásou :3¨
Cestou zpátky mi Lin nabídla, jestli nechci vyfotit, tak mám díky ní pěkné fotky (i když mobilem :D) 
Lin má taky moooc pěknou fotku, ale nechtěla, abych ji zveřejnila... 
Takže, tady je další fotkospamík ^__^




5 komentářů:

  1. Jak už jsem psala na centrále, moc Ti to sluší!
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  2. Růžová a černá, kvělá kombinace! Krásně kontrastní :) A ty šaty vypadají jako z nějakého butiku <3

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Vám za tak milé komentáře ^__^ Ketmara: To zase nepřehánějme :D ,ale děkuju :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥