středa 1. ledna 2014

40)Yuki's diary - Silvestr a Nový rok

Dneska jsou to 3 dny co mě opustil můj myšáček... Pořád je mi smutno. Silvestr jsem trávila s přítelem a jeho rodinou, ale ještě před tím navštívila mou kamarádku Elišku.


V úterý ráno jsem se vypravila ve svém smutečním oděvu k Elišce na takovou menší Silvestrovskou oslavu.
Byla to komorní akce. Seděli jsme v jejím pokoji a byli jsme jen 4 - Eliška, Arashi, Žrout a já.
Popíjeli jsme jablečný mošt a Eliška připravila Šarlotu, můj oblíbený dort ( je složený z krému, rolád a piškot, ale pořád neumím vysvětlit jak vypadá. Někdy, až ho budu mít znova, ho vyfotím), chlebíčky se sloním žrádlem(výborná ňam ňam pomazánka) a krabí pomazánkou...  Tahle sešlost byla skvělou příležitostí si předat Vánoční dárečky, než mi Eliška zase odletí zpět do Francie na jí nenáviděný internát. 
I když je v městečku Saint Flour ošklivá škola s ještě horším chátrajícím internátem (viz toto video), stále je to Francie s jejich ÚŽASNÝMI makaronkami :3 a Eliška mi 3 přivezla. Bohužel nemohla celou krabici, protože by pak váha jejího zavazadla překročila nějaký limit... Dostala jsem čokoládovou, citronovou a jahodovou. Poprvé v životě jsem ochutnala makaronky, jsou výtečné! Jahodovou jsem si nechala na památku. 
Žroutík mi dal k Vánocům nádhernou porcelánovou panenku. Je k ní i podstavec, takže jsem ji k němu připevnila a teď už hlídá na poličce můj čajový servis. Děkuji Žroute :3
Celou dobu jsme klábosili o všem možném a okolo 6 jsme vyrazili na nádraží doprovodit mě na vlak. V
Boleticích jezdí opravdu zvláštní vlaky... Nejezdí tam průvodčí a na jízdenku je tam automat, který naneštěstí pro mě nebere kovové padesátikoruny. Čekala jsem na revizora, aby mi když tak rozměnil. Měla jsem strach z pokuty. Nikdo nepřišel, tak jsem ušetřila za jízdenku...
V Ústí na střekovském nádraží na mě čekal Dan. Vypravili jsme se společně domů, kde na nás už čekala jeho rodina. Silvestrovský večer jsme trávili u televize a sledovali filmy - například Temný rytíř povstal. 
O půlnoci jsme si připili, popřáli šťastný nový rok a šli na kutě. 
Dnes jsem s Danem zašla do McDonald na jídlo. Bylo toho tolik, že jsme to ani nedojedli... Poté mě vyprovodil na nádraží.
Doma jsem se převlékla ze svého smutečního chlupatého oděvu ( Dan má dva československé vlčáky a jejich bílé chlupy se nacpou všude). Stále je pro mě opravdu těžké vstoupit do pokoje. Prázdniny trávím raději u babičky, protože jsem ještě neměla sílu vyčistit klec a odnést ji do sklepa... I když jsem si říkala, že se tam dívat nebudu, při odchodu k babičce jsem se koukla na Shinečkův hamak, kde lehával... Je to zvyk. Vždycky při odchodu jsem sledovala Shinečka, jestli spí a teď tam bylo prázdno. Zase se mi udělalo špatně. Nemůžu na něj zapomenout a nemůžu si ani pořídit jiné zvíře. To je jako kdyby mi zemřela sestra a já si pořídila jinou. Pořídit si nové zvíře zkrátka v mém případě nefunguje...
Fotky ve výtahu jsou vždycky kůl XD
Jak můj novoroční casual outfit vypadal bez kabátu uvidíte brzy...

A jak jste trávili Silvestr vy? Co preferujete? Párty nebo klidné posezení s rodinou či přáteli??

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se Tvůj Silvestr podařil. My slavili s přítelem a dalšími třemi páry, hráli jsme Activity, stolní hokej a taky jsme si to užili. Ale dneska ráno mi bylo šíleně špatně z toho, jak jsem se přejedla :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto tvého potkánka. Jeden mně blízký teď také umírá, nedožitý rok a půl :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥