neděle 17. listopadu 2013

32) Yuki's diary - Pár novinek z domova

Konečně jsem se dočkala krejčovské panny. Darovala mi ji maminka mé kamarádky. Ten samý den, kdy jsme ji vezli ke mě domů, se stalo mnoho dalších zajímavých věcí...


Při převozu panny autobusem na nás řidič koukal, jako kdybychom táhli mrtvolu.
Nakonec jsme ji ale bezpečně dopravili ke mě domů. 
Pátek jsem měla opravdu nabitý. Hned, co jsme dovezli pannu, jsme šli na benefiční koncert. Účinkovala na něm vítězka superstar Sabina Křováková. Poslechla jsem si ji asi jen na 30 minut a pak utíkala do kina na Thor - Temný svět. Z filmu jsem vážně nadšená. Byl plný emocí a také velmi vtipný. Vždycky jsem měla radši Thora, ale teď mám určité sympatie i k Lokimu. Získal si je v jedné scéně, kdy měl rozpuštěné a rozcuchané vlasy *__*, ne ty ulízlé dozadu, blee :D Se Žroutem a mou nee chan Lin jsme si koupili popcorn. Zase mi ta sůl rozleptala rty, achjo. Ale za tu dobrotu to stálo, vzhledem k tomu, že jsem ten den ani nejedla. 
Po Thorovi jsem se vrátila na benefiční koncert. Čekala jsem hlavně na poslední kapelu, Dark Experiment. Právě kvůli nim jsem tam šla, abych podpořila svou mladší sestru. Hráli až ve dvě ráno a tak jsem nemohla zůstat. Musela jsem domů, aby pak měl sestře kdo otevřít, protože babička šla spát... Poslechla jsem si tedy jen pár kapel a šla domů.
Dnes mě čekal úklid. Také jsem složila pannu a hned ji oblékla. Spodnička má na ní lepší tvar, než na mě, grrr. Teď mi hezky zdobí můj pokoj!
škoda jen, že má o 10cm víc v pase než já. Nesedí jí všechno mé oblečení, takže jsem na ní navlékla to, které mi je maličko velké :D


1 komentář:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥