pondělí 9. září 2013

21) Yuki's diary - PorcelainDoll - Soutěž porcelánová panenka

Když už vidím spoustu článků o čajovém dýchánku v Olomouci a články s photoshooty do soutěže, také se přidám. Původně jsem se do soutěže chtěla přihlásit - upřímně, protože jsem si již delší dobu dělala zálusk na sukni od PD - Ledové květy v gothic verzi. Takto bych ji mohla mít zdarma a v té době jsem ještě nevěděla, že za zámeckou brigádu budu mít o maličko více peněz. Poprosila jsem tedy své dvě kamarádky Yumi a Elišku, aby mi s touto soutěží pomohly.




Pro Elišku a Adél(Yumi) by alespoň umístění v soutěži znamenalo, že se jejich amatérská fotodílnička aspoň
trošku zviditelní a pro mě, jak už jsem psala, sukýnka. Snažily jsme se tedy do toho dát všechno. Eliška mě líčila nejméně hodinu. Tolik vrstev make upu jsem na sobě snad nikdy neměla. Chtěla mi zakrýt hlavně mé obličejové pihy a co nejvíc zmatnit tvář. Poté jsem oblékla své lolití šatečky a šlo se fotit. Vznikla celá řada fotografií a Eliška pak vybrala dvě, které poslala Pet, abychom se mohli soutěže zúčastnit. Původně jsem měla celkem naději. Říkala jsem si, že bych možná šanci měla, fotky se celkem povedly a dali jsme do toho všechno. Snad ocení Eliščino umění líčení a to, že jsme krom úpravy světla(některé fotky byly dost přesvětlené) nepoužily žádný photoshop atd. Pak jsem ale na facebooku či na centrále zahlédla pár fotografií a to mé sebevědomí okamžitě zmizelo. Jak jistě někteří víte, skončila jsem třetí. Vůbec jsem to po shlédnutí některých fotografií nečekala. Byl to pro mě šok, když mi Cherri napsala - Gratuluji ke třetímu místu. Kdybyste mě viděli :D skákala jsem radostí a nemohla dýchat(nesnáším to, děje se to, když jsem v šoku a mám radost ) Slečna Domi, která vyhrála první místo, vypadala nádherně - fotky se jí moc povedly. Působí na mě čistě a nevině. Anasis se umístila druhá. Jsem pyšná, že seveřanky obsadili hned dvě místa XD. Její patriotská lolita
zřejmě uspěla ^__^ opravdu to měla velmi originální i kompozicí - ten nápad s telefonem :3
V soutěži ale bylo i mnoho hezčích fotografií, než byla konkrétně třeba má. Vážně mě překvapilo, že Mitsu nebyla třetí O.O měla to pěkné.
Je mi líto, že jsem se nemohla dýchánku účastnit. Podle fotografií a ohlasů to musela být zábava. Bohužel je na mě Olomouc moc daleko, bála jsem se také, že bych tam byla sama a navíc v tu dobu probíhal sraz severočeských lolitek, který jsem si vážně moc užila ^__^
To je asi k dnešnímu vypsaní mého svědomí vše. Děkuji za vaši milou pozornost :3
Eliščiny a Adélčiny stránky a více fotek je zde :)



A tato byla odeslána do soutěže ^__^


2 komentáře:

  1. Moc Ti to sluší, máš krásné fotky a gratuluju k umístění! A já měla dýchánek sice blízko, ale lístky zmizeli dřív než jsem se s holkama stačila domluvit a koupit si je :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji ! :3 Já se taky zúčastnila a mé pocity byli podobné jak tvé - ze začátku sebevědomí ale to šlo rychle dolu po tom, co jsem viděla několik fotek ostatních =D Ale zase mám pár krásných fotek a obecně celý den jsem si užila ^^ Takže jsem vlastně spokojená ^^
    Domi byla kouzelná (stejně tak Mitsu ) a Anasis zase strašně svá (a krásná, ofc =D ). Tvá fotka mě mírně děsí, vypadáš až moc jako neživá xD Ale to byl samozřejmě účel, tak či tak, 3 místo si zasloužíš ~~

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥