sobota 31. srpna 2013

Olia - novinka v barvení nebo propadák?

Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla zkusit barvu na vlasy Olia od Garnier. Od barvení uplynulo víc jak 14dní, takže ji jdu zhodnotit muhahahaha!


Olia má opravdu nádhernou reklamu. Jedna z nejhezčích, jakou jsem na barvy viděla. Výrobci slibují
zlepšení kvality vlasů, intenzivní odstíny a nádhernou vůni. Sami víte, jak reklamy mnohdy lžou.
Co vás krom reklamy zaujme, je hezké balení. Co je ale uvnitř? Krabička obsahuje 60g oxidačního činidla, 60g barvicího krému, lahvičku se 40ml kondicionéru pro hebkost a lesk, návod a rukavice.
Rukavice
Hned když jsem je uviděla, mě zarazila barva. Černé jsem neviděla. Navíc jsou z velmi příjemného materiálu a nepropouští barvu. Často se mi stávalo, že se tak barvím a mám modré ruce.

Poté co jsem rozmíchala barvu, mě nadchla nádherná vůně. Ano, barva opravdu voní! Při barvení mě tedy nic neštípalo do očí ani do nosu a bylo to příjemné. Konzistence je řidší a taková olejová, takže se směska snadno nanáší a roztírá. 
Jeden balíček za 160,- mi zbyl téměř na celou hlavu. 
Samozřejmě mi káplo něco na ramena, ale šlo to snadno smýt i obyčejným odličovačem.
Po umytí a vysušení mě překvapila hebkost mých vlasů. Normálně mám "koňské žíně", které se nedají rozčesat. Přírodně mám tmavě hnědé vlasy, skoro do černa, hodně cuchavé. Teď se dají snadno rozčesat bez použití další vlasové kosmetiky. 
Uplynulo přes 14dní od barvení. Vlasy mám stále hebké, necuchavé a barva vypadá, jako čerstvá. Neváhala jsem a jakmile byla Olia ve slevě, koupila jsem si další balení, ať ji mám po ruce, až se barva vymyje. 
Teď shrnutí...
Zápory
- vysoká cena
- málo odstínů červené (já ji ale nepotřebuji)
- červená neodpovídá odstínu jako na krabičce (ale to jsem jen četla)
negativa se mi u ní hledají špatně...

Klady
- velké množství
- intenzivní odstín
- zlepšení kvality vlasů
- nevymývá se tolik, jako ostatní barvy
- voní i barvící emulze jako taková
- nepálí na pokožce, při vdechnutí nedráždí dutiny
- snadné barvení díky olejové konzistenci
a dá se toho najít i víc. Sečteno, podtrženo Olia splnila má očekávání, i předčila a výrobce dodržel, co slíbil v reklamě XD Vřele ji doporučuji každému, kdo trpí na padání a lámání vlasů jako já!


Takto vypadají mé vlasy dnes - po více než 14ti dnech
od obarvení. U mě se barva hodně vymývá a
už po necelém týdnu jsou v barvě hnědé
odlesky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥