středa 1. května 2013

4) Yuki's diary - Preparing of sewing my first dress


On Tuesday was nothing interesting in school. I translated Gosu Rori JSK dress cut from Japan to English and than to Czech. It was a lot of words and for some words wasn't translation in special dictionary for this cut. I translated only words which I didn't know and I didn't understand this cut. In the end of the day I had picture of my future dress. In Gosu Rori are cute too, but for me are too decorated. So I drawed my own version inspired by Gosu Rori dress. Today was peaceful day, I searched some
fabric for gothic or classic lolita skirt - it is in my next future plans. On programe was an ironing of my lolita clothes( mostly my petticoat, because it was dead, absolutely dead T-T. My mother packed my lovely handmade petticoat to a wardrobe ), washing my hairs, cooking in microwave (it's not mean that I can't cook, but in microwave is fast and good chocolade cake) and finaly doing nothing. I take some photos from my mobile, there are some accessories which I made on ..hm I mean maybe Monday..I don't know, but also enjoy!

V úterý se ve škole nedělo nic zajímavého, jen jsme se kvůli maturitám flákali, takže jsem celý den překládala střih JSK šatů z časopisu GosuRori volume 14. Překládala jsem z kanji, katakany a hiragany do naší latinky, z té jsem japonský název přeložila do angličtiny a až pak do češtiny. Nic bych nezvládla bez slovníku, který byl k
e
Hm it looks so old :3
I just tried it XD


stažení spolu se střihy. Samotný překlad byl velmi vyčerpávající, takže jsem se snažila střih spíše pochopit a to, co jsem nevěděla a nechápala, jsem přeložila. Bohužel ne vždy jsem tam překlad našla. Bylo to vážně matoucí, ale teď už se v tom vyznám a brzy, až budou peníze a čas, ušiju své historicky první JSK. Teď jen přemýšlím zda je udělat celé shiro loli bílé nebo s červenými mašličkami a bílé - to působí taky maličko guro. Pak jsem přemýšlela o bledě modré a bílé mašličky se spodním kanýrem, bohužel nemám bílé ani modré boty, ale možná bych to vyřešila bílými balerýnkami. Asi tu založím anketu o tom, jakou barevnou variaci mám zvolit.


Dnešek byl celkem pohodový, přišla jsem od babičky domů, uklízela, žehlila mé loli oblečení a hledala látku na mou budoucí classic nebo gothic lolita sukni. Pak jsem se celý den poflakovala a byla jsem až tak líná, že mi trvalo pět minut, než jsem se zvedla a rozhodla si udělat buchtu v mikrovlnce. Je výborná. Nedělám ji v mikrovlnce, protože bych neuměla péct - to umím, ale protože je rychlá a i tak výborná. Když někdo napíše do komentu, dám sem recept, ale je všude k sehnání na internetu. Co k tomu říct? Že se to v té mikrovlnce vážně upeče. Přidávám pár náhodných fotografií plus věci které jsem vyfotila. Bohužel některé fotky jsou z mobilu, takže ne moc kvalitní. Sestra si syslí foťák.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥