neděle 14. dubna 2013

3) Yuki's diary - My birthday party


My boyfriend is crazy. He prepared a birthday party for me. I was and still I am so happy about it. He endeavoured that everything will be perfect. In his house were my friends and he of course. We had a good time, watching films, talking about everything. It was fun. My friend Elisabeth and my darling gave me my dream brocate underbust corset from Dracula Clothing. I was glad and shocked by it too because I never expected that I'll have it soon, very soon. I wanted to save some money for this and then I'll buy it, but now I   don't. I don't want any gifts, I want that my friends will be with me but this gift is so perfect. Yesterday and today I'm still happy. I'm glad because I could be with my friends. It was the best birthday party ever!

Můj přítel je blázen. V sobotu pro mě připravil nádhernou narozeninovou oslavu u něj doma, kde byli naši přátelé. Moc se snažil, aby vše bylo perfektní. Je moc hodný a já si ho za to vážím. Vše se konalo v jeho domě. Měla jsem starosti jestli to nevadí jeho rodičům, jestli nevadí že tam bude tolik lidí a jak všechny nakrmíme... Jsem strašná, nedokázala jsem se kvůli přemýšlení nad blbostmi pořádně bavit, ale i tak jsem si to užila. Koukali jsme na filmy, povídali si o všem možném a tak. Nechtěla jsem a ani nečekala nějaký ten dárek, ale znáte to. Čokolády a bonboniér není nikdy dost a nic není větší potěšení, než nabídnout darovanou čokoládu ostatním hostům. Má kamarádka Eliška s tou mojí houžvičkou (můj přítel :D) mi málem způsobili infarkt. No každopádně jsem byla v šoku. Nevěděla jsem jestli jim vynadat nebo je obejmout samou radostí. Už několik měsíců pozoruji na Nosferatu, Red Raven a takových těch gothic shopech jeden konkrétní brokátový underbust korzet a pořád jsem vyhrožovala, že si na něj našetřím. A co se nestalo? Ti dva mi ho dali k narozeninám. Vážně jsem byla hodně zaskočená. Je naprosto perfektní a dá se kombinovat, na rozdíl od overbust korzetu, s různým oblečením. Vážně jsem šťastná, že mám takové přátele a tak skvělého přítele. Tohle jsem totiž vážně nečekala. Jediné, co tam chybělo, byl nějaký ten dort. Achjo, já trubka jsem ho hold nestihla upéct, ale tak co... Stačí, že jsem den strávila se svými přáteli a všichni, doufám všichni jsme se bavili.

No řekněte sami, není překrásný? *o*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥