pondělí 11. února 2013

Spodnička 2

Na přání jedné mé kamarádky jsem se pustila do černé spodničky většího objemu. Bohatě mi stačil pouhý půl metr černé bavlny, šíře 1,40m, kterou už konečně ráčili objednat v naší děčínské švadlence a pustila jsem se směle do práce. Jsem velmi spokojena se začištěním spodního okraje spodní sukýnky. Nikdy, ano opravdu nikdy se mi nepovedlo látku začistit tak hezky. Snad už jsem se do toho entlování konečně dostala.
Organza na spodničce má 4,97m. Celá spodnička ještě není hotová, protože jsem naneštěstí vykoupila všechnu organzu, kterou měli. Až budu mít čas, půjdu do jiné švadlenky a vykoupím organzu zase tam XD.
I přes malé množství organzy má spodnička už teď střední objem jupííí!!

Gumička v pase

Začištění spodního lemu a kraje

Smutná sukýnka bez spodničky :(


Sukně se spodničkou :)

mašle do vlasů ze zbylé látky :3

1 komentář:

  1. "Kamarádky".. To je hezké! :)))
    Už se na ní těším! :) Budeš na teplickém srazu? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥