úterý 26. února 2013

9) When is day boring

I had an strange idea today. One year ago I had a fire red fringe so today I've done the same thing as before one year. I've got very dark hair so I had to use 6% peroxide. And next is a powder red color. Peroxide and powder color were mixed together. Then I colored my hair...sorry , only my fringe and I had to waiting for a 35 minutes. After that was a color rinsed, applyed a shampoo and in the end was my hair was blow-dry.
It looks like a brown color. My hair are to dark so a color isn't visible. There are some photographs. Enjoy!

Dneska mě ve škole napadl zvláštní nápad a to ten, že si opět obarvím ofinu na červeno. Měla jsem ji plameňákově rudou už minulý rok a pak jsem to zabarvila, ale s blížícím se punk lolita srazem se mi to stále víc a víc zdálo jako dobrý nápad. Protože jsou mé vlasy již od přírody tmavé, musela jsem použít červenou barvu v prášku s krémovým 6% peroxidem. Zjistila jsem že na barvení nepotřebuji rukavice. Téměř vůbec to nepálí. Po nanesení barvy jsem čekala cca 35minut, pak si ji šla smýt a vyfénovala. Výsledek mě nepřekvapil. Mám prostě až moc tmavé vlasy a opět mi to chytlo sice do červena, ovšem s náznakem zrzavé nebo hnědé. Ano opět! Před rokem se mi stalo to samé a při druhém obarvení mi to sice už chytlo pořádně, ale byl to plameňák, růžovo-červená a opravdu jsem svítila všude, kam jsem přišla. Letos ale svítit nebudu dlouho :D po srazu si to nějaký čas nechám, ovšem před Anime Jikanem 2013, na který všechny mé čtenáře za Anime klub CAT srdečně zvu, si vlasy obarvím na černo. Rozkošná panenka přeci nemůže mít červenou ofinku ne?



Červená barva v prášku a peroxid - riziko vypadání vlasů pokud přeženete poměr mezi práškem a peroxidem





3 komentáře:

  1. Náhodou, vypadá to celkem dobře :) Já budu na sraze celá červeno-zrzavá :)
    (Vlastně jako už dva roky, s občasnými přestávkami :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano! Jen ať panenka má červenou ofinku, pěkně to ty vlasy prozáří! :) pak určitě napiš, jak se sraz vydařil a v čem jsi vyrazila!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥