středa 21. listopadu 2012

Taška alá zničené bloomers

Konečně jsem se vzchopila a snažila se ušít bloomers. Bohužel jsem selhala. Neuvědomila jsem si, že vzadu to potřebuji mít krapet delší a tak to dopadlo hrozivě. Byla jsem pěkně naštvaná, protože jsem vyhodila 120kč za látku a krajku. Pak jsem přemýšlela co s tím a vzniklo toto. Uvědomila jsem si že k lolitě nemám žádnou příruční tašku. Sice se nehodí k žádnému z mých outfitů, ale časem mám v plánu ušít nějakou sukni v podzimních barvách, tak by ladit mohla. Výsledek je myslím pěkný...




Ehm...suchý zip jsem měla jen modrý...takže to vypadá zvláštně...

1 komentář:

  1. Příjemná barva, neskutečně kawaii, takhle sweet taštičku by si přál každý, dokonalost! x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥