pátek 2. listopadu 2012

Lolita sukně s vysokým pasem

Tak jsem po krátké době konečně zkusila ušít lolita sukni z mého předešlého článku. Kdo ho nečetl - sukně je podle mého vlastního střihu. Nakonec jsem tam nedala Krajku ale bleděmodrý kanýr nebo volán.Myslím, že se používají oba výrazy. Náklady na látku mě vyšly na 197kč. Zip (zezadu sukně) + 1m vzorované bavlny(šíře 1,45m) + 0,5 m bledě modré bavlny(šíře 2,45m). Práce mi trvala cca tři hodiny čistého času. S výsledkem jsem velmi spokojena.



Tmavě modrá bavlna s bledě modrým potiskem růží a kosatců (mé nejoblíbenější květiny)







Přišívaní kanýru - nejhorší a časově nejnáročnější část na celém šití.


 A konečně výsledek (pod sukní mám spodničku, takže je vidět její objem)

4 komentáře:

  1. Ahoj, chtěla bych se zeptat jak jsi tu sukni ušila? Na šicím stroji nebo ručně? Děkuji Kača

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ušila jsem ji samozřejmě na stroji.Kdyby v ruce, musela bych se zbláznit jak by to trvalo dlouho :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥